Saturday, February 27, 2010

RM8.10

pernah tak dengar lagu Warkah?nyanyian BAU..padahal dulu dah selalu dengar dah..tapi sejak dua menjak dan 3 menjak ni je baru terasa cam best plak lagu tu..so, leh katakan tiap2 hari la aku duk ulang dengar lagu tu..huhuhu..sape2 nak dengar, eh la cari kat internet..lagu tu OST utk cerita sinderella..try la dengar..

Hari ni buat assignment Transport Policy and Planning, dah siap dah..elok je time nak g print petang tadi..table of contents plak tak letak lagi..geram sunggoh..dah la print tadi harga RM8.10...disebabkan geram yg saje aku buat2..aku buang aje la assignment tu..so, skarang nyesal la pulak..nk kena g print lagi..hahaha..Ape malang nasib aku buat kali ni..

So, utk tenangkan..aku dengar la lagi lagu warkah..hahahaha..sampai aku sendiri pun dah terasa bosan dah ..tapi yg pelik nye..byk kali aku dengar lagu ni, tapi lirik nya aku still xdapat nak hafal lagi..ape ke bengap la otak ni...

No comments:

Post a Comment