Wednesday, February 10, 2010

hari yg lengkap

Menghintung Hari..sekarang banyak tarikh dan masa aku cuba hintungkan..yang dah tak berkaitan dengan aku pun still cam terhintung sama..sekarang dah menghampiri ke penghujung semester..tak lama lagi kitorang dah jauh bawak urusan praktikal masing2..hari ni best skit, sbb berkesempatan amik gambar kelas sama2..cam2 gaya la dipertontonkan..dah terasa cam zaman sekolah je..Hari ni terasa cam hari yang lengkap, walaupun hari ni aku xsempat menjamah nasi..tapi perut aku still maintain xlapar tanpa bunyi..huhuhu..syabas perut ku...Dalam masa beberapa hari lagi mid term break dah nak start, ni pun masalah jugak ni..aku xtahu lagi mau balik ke tak mau balik..tapi dengar nya tiket dah abis dah..waduh..waduh..kasi kusut ini kepala..


3 comments:

  1. menghitung hari...detik demi detik...masa berlalu apakah ada..jlm cerita..kisah yg panjang..bukan puitis....

    ReplyDelete
  2. ko pi prasktikal kat ner?
    good luck k

    ReplyDelete