Saturday, February 27, 2010

penat dgn assignment

ULU YAM..
Thanks to Apis sbb bawak kitorang g ULU YAM..
Lepas hampir 3 minggu bergelut dengan assignment, akhirnya..hampir semua nya selesai..tapi aku confirm puyoOO..jap lagi ada la tu kerja baru yang Lec akan bagi... Nasib la air kat Ulu Yam tu sejuk..sedap la aku berendam..cam duk dalam peti ais...Plan ny anak g ramai2 satu kelas..tapi xtau la camana, akhirnya 5orang aje yg pegi..nak buat camana kan, ramai org, ramai la aktiviti ..so xleh la kitorang nak kumpul ramai2..

Harapnya, nanti b4 semua nak Grad ni, sempat la satu kelas g kuar picnic sama2..Lagipun, mana tau kan, bila lagi dapat jumpa kumpul ramai2..Smalam balik je dari Ulu Yam, aku tido je, start dari dalam kreta lagi aku dah tido, dah tu balik, sampai umah, aku sambung lagi tidooO..mmg xsedar ape dah..yang aku tau..aku bukak je mata, aku dah kat bilik aku, kuar tengok kat luar, dah cerah dah pun..huhuhu...ada la dalam 10 jam aku tido..gilo..nasib baik aku bangun lagi..kalau dah xleh bangun, dah Innalillah...... mesti sanagt terasa kerugian je aku tido tu...Syukur umurku masih ada..nyawa still ada dalam jasad aku ni...

6 comments:

  1. ERGGGGGG....kenyang....

    ReplyDelete
  2. tak komfemkan betol2 pon. ajak pon macam ajak ajak ayam...

    ReplyDelete
  3. kalau ajak2 ayam, dah rami dah ayam bleh ikut..tapi ni ajak manusia..dapat la 5 orang

    ReplyDelete