Monday, February 22, 2010

13 Februari 2010

Assalamualaikum semua…semoga kome semua berada dibawah lembayung ahmat Illahi. Terlebih dulu nak minta ampun maaf la kat sesape yang pernah aku sakiti hati perasaan korang secara sengaja atau xsengaja. Sebenarnya xde pape yang penting nak aku taip kali ni, Cuma memandangkan dah lama blog ni aku biarkan tanpa sebarang nukilan so aku pun buat la entry ni..Entry ni aku pu xpaham ape sebenarnya yg aku cuba sampaikan, kepada sape aku cuba tujukan..Maaf terebih dahulu jika entry kali ini juga akan sakiti mana2 pembaca..

Buat awak yang pernah saya kenali, Selamat Hari Pertunangan buat awak dan pasangan..Tahnia..Tahniah..Semoga perkenalan awak dengan si dia pilihan hati awak menjadikan hidup awak lebih bermakna..Semoga jodoh diantara kamu berdua berpanjangan, diberkati dan meraih keberkatan selamanya..Jangan selalu keras kepala, jangan nakal2, kena dengar cakap jugak tau..Kalau pasangan awak ada buat salah, jangan terus buat perangai tau..jangan denda dia dulu k, cuba bagi peluang supaya masing2 dapat betulkan keadaan dan kesilapan masing2. Sekarang awak dah xboleh buat perangai sangat, hehehe..awak dah ada someone yg bakal jadi Suami awak..Kang kalau ada masa nanti nyanyikan la lagu “anak monyet” utk si dia pulak..mesti dia suka tengok awak nyanyi lagu tu..hehehe..Yeaa!!Yeaa!..awak dah nak kawin dah..mesti sangat cantik bila awak bersanding atas pelamin nanti…ni kang ada yang mewarnai pelamin dengan kaler PINK aje ni..hehehe..jangan la semua kaler pink aje tau..buat la kaler2 lain jugak..hehehe..Kang ni bersanding, jangan duk gelak2 tau atas pelamin, control cun ckit..bulu mata gajah sesameSTREET awak tu kena touchUp elok2..kang xnampak mata pulak.hehehe..mesti kali ni awak dah tak gaduh2 dah kan pasal nak bersanding, ke tak nak..mesti dua2 nak bersanding ni kan..hehe..Waaaaahhh!! mesti meriah kan majlis awak nanti, confirm2 time tu budak tembam apis tu sibuk je nak ngacau awak..hehe..

Kalau ditakdirkan kita terserempak suatu hari nanti, jangan la segan2 nak kenalkan pasangan awak pada saya yer..Bagitau la si dia yang saya ni kawan awak masa diploma dulu..tapi xrapat pun, kita pun kos lain2 kan..so nothing special.. Saya harap, awak akan selalu gembira dengan pilihan awak ni..nescaya, ajal, maut..jodoh pertemuan..segalanya ALLAH S.W.T tentukan..takdir dah nyatakan, kalau begini jalan cerita setiap manusia, maka kita kena redha kan..Saya pun nak jadi camtu jugak, InsyaAllah, sampai masa nanti,semua ni akan berlalu tenang…

Harapnya, awak tak marah pasal entry ini, sekadar saya sampaikan ucapan.emm..sebelum tiba masa kita jumpa lagi,Sampaikan salam saya pada mak,abah dan adik2 awk..juga salam saya buat bakal suami awak..Assalamualaikum..

Awak…

7 comments:

  1. wei... kelu jer ayat...

    dalam ucap selamat ada lak ke'sinis'an... campur... ke'bengang'an... hehehe...

    sedih lak membaca...
    leh buat idea cerpen nih

    ReplyDelete
  2. maseh memanggil lagi laaaa nmpk...kesinisan tu penting...
    btw...wish u besh luck eva afta ahu..

    ReplyDelete
  3. hehehe..bagus2..amik le buat idea cerpen..kang nak baca jugak..

    memanggil?xde la..tu taip aje..

    ReplyDelete
  4. mmg btul la ade kesinisan..
    x elok btul.

    ReplyDelete
  5. for me..this post must be btween both of u only..for u wit ur partner actually my fwenzz*

    ReplyDelete
  6. I THINK THIS ENTRY MUST BE PRIVATE AND CONFIDENTIAL BETWEEN U AND YOUR PARTNER****

    ReplyDelete