Thursday, February 4, 2010

aqura

stakat hari ni..giloo punya la banyak assignment..ntah bila la nak settle ni...mingg depan nak kena hantar..nak kena present, nak kena submit report...tapi perasaan nak buat keje ni still lagi xde..geram betol..asal aku nak start buat je dia datang..asal aku nk buat je dia datang...dia gayoOt kat bulu mata aku buat kan aku ngantok..sioOOt punya ngantok..hahaha...
skarang aku kena jadi testimoni utk sabun anti-mengantok lak ni..sesape nak try, gtau la kat aku..stakat ni..aku rasa OK la..ni pun aku dapat dari member aku..cik umi yg kecik...dia plak dapat dari kawan dia..cik Fai...si fai ni lak dpat dari mana ntah..lupa plak..nama sabun tu kalu tak silap aku, nama dia aqura..

hahaha..tolong promote ni...kang cik fai, aku nak 16.9 percent tau dari hasil jualan..hahahaha
sesape yg kelapangan nak tolong aku buat assignment, gtau laa..aku leh bagi korang buat..siap tak bagi pape alaun lagi..hahaha...camana la nak siap ni..asik tambah je keje nya..kurang nya tidak..

8 comments:

  1. bekesan ke ahu ko pakai? hahahaha...tula kan..kwn kene tlg kwn supaye keje ko xya tydo dlm clus..hahahhaa...steady meady!

    ReplyDelete
  2. bekesan kot..tapi xsure nak kata la..hehehe

    ReplyDelete
  3. hahahaa....muge ko x tydo dale cluss...:) promote laa yek....

    ReplyDelete
  4. ok ker?

    hehehe pakai celah mana baru nam pak berkesan ek?
    oppp

    hehe

    ReplyDelete
  5. pakai buat cuci muka je..jgn plak pakai buat air rendam nak minum..hahaha

    ReplyDelete
  6. ko jgn wat cuci tiyak suda ahu...haha

    ReplyDelete
  7. huahuahua..tiyak aku mana ada ngantok...

    ReplyDelete