Sunday, September 13, 2009

tatkala perut bergelodak..!!

terasa macam sangat malang plak dah minggu ni..mula nya dengan nasi putih berLauk kan TWISTIES tu la..dah tu pert mula meragam..3 hari lepas tu pun still bergelegak perut ni..ingat kan tu je la cabaran nya..upenya, ada lagi..satu pagi, dengan tergesa2 aku bangun sebab perut ni meragam..lepas dah tunaikan permintaan perut ni untuk bersemadi di tandas selama lebih kurang 30min, aku keluar awal utk g kelas sbb nya nk g bayar BIL AIR umah kitorang ni yg dah melambung harga nya...dah tu g la ke kelas..sampai je kat Fakulti, perut ni meragam lagi..menjemput ku utk ke tandas, so berlari la aku macam Hussin Bolt tuh, huhu..tapi bila fikir2 balik, xpayah la..bleh lagi ni nak tahan, so aku patah balik, sbb kan kelas aku kat tinggat bawah, aku turun la tangga dengan muka sardin gulung sbb tahan ledakan dalam perut ni..


On the way turun tu, kat area tangga ada la dalam 6-7orang student perempuan on the way naik, dan ada dalam 3 orang kat belakang aku yang on the way turun..nak di jadikan cerita, aku punya kasut ni plak buat hal, dia pegi jadi LICIN pulak!!!..maka, dengan lafaz bismillahirahmanirahim yang xsempat dilafazkan, aku tergolek macam nangka wangi la..Si gadis2 yang mula2nya konon bejalan macam GADIS MELAYU TERAKHIR yg ada kat area tangga tu pun menunjukkan kehebatan mereka dalam bidang gelak-menggelak ni...diorang gelak kan aku, fuuuuUUhhh!!!...macam xpenah tengok org tegolek, dah bunyi cam kat dalam FUN FAIR je..geram je aku..tapi nak buat camana, malu gila B*%i aku time tu..muka tebal macam dah pakai simen dah..hahaha..dengan penuh keazaman, aku bangun, terus belah laju2..lari g nyorok kat tempat parking motor..

4 comments:

  1. muahahahahhaa..tahniah kpd anda..sy cume mampu tersenyum untok anda..hehe..berhati2lah ketike berada d tangge faculty business yg merbahaye itu..huwa3!!!!!

    ReplyDelete
  2. emm..terima kasih d atas pesanan anda..tapi kalau boleh, buang aje la tangga tu..hahaha

    ReplyDelete
  3. jatuh tangga x ape...jangan jatuh cinteee....hahahaha!!!

    ReplyDelete
  4. huahuahua..jatuh gedebak..!!baru syoOK!

    ReplyDelete