Friday, September 18, 2009

hari yang hampeh..!


(sayu sungguh..!!)




Hari ni, aku betambah tension, sayu, sedih, pilu, geram, lapar, ngantuk n macam2 rasa yang aku rasa..Adrian dah g KL jumpa awek dia..so aku tinggal sorang2 la ni..aku g anta assignment tadi, masuk je dalam UiTM dah terasa macam masuk dalam umah Hantu je, seram..sbb xde orang..mana ntah pegi semua orang, cuma yg kadang2 aku nampak, kelibat perwira berbaju biru (Mr.Guard) tu pun xramai..tempat aku selalu park moto pon dah sunyi..xde moto lain selain moto aku je..gila betul gni..g masuk dalam Faculty, fuyoOO..!!aku try jerit kat tengah2 fac tu, xde sape pon marah..cuma yg ada gema suara aku je..dah tu g la kat Menara SAAS, nk g cucuk duit,pon sama..lengang je, yg ada 3orang je aku jumpa tadi..arap2 tu memang orang la yg aku jumpa..Balik dari UiTM, aku g merayau kejap..tapi memang sayu giler bila tengok jalan raya yg dulunya meriah, kini dah lengang je..nak balik raya jugak..!!!!



tinggal motor aku je




dah tu, aku bertejad nak g bazar, xkira la sorang2 pon, aku nak g jugak..jam 5.40pm aku dah sampai kat bazar kat umah aku tu..dah macam bazar yg baru lepas kena BOMM dek askar Jepun je!!..kedai pon ada sikit je..byk ruang kosong ..kedai yg jual Donut pon dah xde..Nak Donut..!yg si penjual plak,kang elok bagi free je ari ni..buat amal skit bulan2 ramadhan ni, dapat la aku saving skit..huhu(tapi xdapat la jack)..
bazar yg dah kena bomM! (juadah berbuka kali ni))
Menyirap punya pasal, geram bercampur sayu..aku beli banyak2 makanan..aku beli nasi tomato berlauk ayam rendang, tepung pelita, dadih, air CokLat Ais dan kueh AKOK..balik umah, aku buat lagi meggi + air milo panas..hahahaha..puas hati..aku mau makan banyak2!! xkira lah ape yg iklan tu kata (MAKAN BANYAK PON BOLEH MATI..!!) yg penting aku berbuka puasa dengan juadah yg sedap! walaupun hati perasaan aku dah mula xsedap..mak..nak balik mak..tolong!!

2 comments:

  1. .mcm kt library uitm je pic atas tu ;p
    .study amek cos ape?

    ReplyDelete
  2. kuang3!!!!
    ku rasakurakura..
    hahaha..ku rasa sedeyh lihat kawan sgt sean..ehe'
    ;)

    ReplyDelete