Monday, September 14, 2009

SWATCH "A View To A Kill 1985" 007

kali ni aku dikunjungi masalah lagi, sebenarnya, ia berlaku pada hari yang sama aku jatuh tangga tu..memang masalah ni kawan baik sungguh la dengan aku, huhu..sayang betul aku kat masalah n dugaan ni..cam nak peluk2 cium je..ni citer pasal aku punya jam plak..aku baru dapat kan satu jam SWATCH tahun 2005..Jam ni plak special edition untuk james bond 007 punya edisi kat tali dia ada tertera perkataan "A View To A Kill 1985" dan 007 DANJAQ by SWATCH..


(ni la rupa jam tu sebelum kejadian)

baru je dapat kan dalam 3Hari, lepas tu aku g la kat kedai SwAtCh untuk tukar bateri baru, selang dalam 3 hari lepas tu, aku ada presentation kat kelas..Oleh kerana bangun lambat, aku bergegas la untuk ke kelas, sbb kalut punya pasal, JAM SWATCH ni tersangkut plak kat motor....dan akibatnya..tali terputus..maka, hancur luruh la hati perasaan ku ini..


(ni rupa nya selepas kejadian)
kecewa sungguh rasanya..geram..geram..geram..
oOh jam, kenapa ko siksa diriku begini..?kenapa ko sanggup putus kan tali mu?
kah..kah..kah..kang kalau jam ni jawab, aku memang buang aje laa... :)

6 comments:

  1. muahahahahahahahahahahhahaha...ngape ne frank..adoyla..rugy benar..tape..kang g tuka tali jam..:)))))))

    ReplyDelete
  2. jam baru suda buat hal.....
    bli jam lain aje laaa...........=PPPPPPP

    ReplyDelete
  3. huwah3...bely la jam yg kite neok tu..lalalalalalallalalala~ next year..:p xpon tggu dpt wet raye kang..hahahaha...

    ReplyDelete
  4. haha..beli kan aku tali jam baru..!!

    ReplyDelete
  5. beli laaa sendiriiiiiiiiiii.........................huahuahuaaa

    ReplyDelete
  6. kuang3!!!!!!
    wet raye ko mesty rr x dpt..dah tuwe..veteren..huhuhu..jd xpt bely jam baru..

    ReplyDelete