Friday, September 18, 2009

mau balik raya oOiii..!!!

aaargh..!!wa mau jadi incredible hulk..tapi nak jadi kaler purple..oren xnak..!!huhu..ni sebenarnya mau lepas geram nih..lepas kentut pon ada gak terasa ni..mula2 kelas kata sampai jumaat..lepas tu aku ni yg ntah bila rajin nak g kelas ni lepak la kat s.alam ni..tapi g kelas ari kamis pn dah 10 orang aje yang tinggal masa kelas urban..dah tu semangat nak g kelas transport eco, tiba2 batal pulak!!dah tu plan nak g kelas Shipping , bila tiba masa nya, aku plak tertidooOO...pastu jumaat dah takde kelas..aku pulak balik kelantan malam raya..aduh sakit nya jiwa..UiTM ni pon dah macam lengang aje..jalan raya kalau nak buat tempat lepak main badminton pon dah boleh ni..ape la malang nasib ku..


seterusnya, pada 17hb9..aku dah ditinggalkan seorang diri dah kat umah sewa ni..tapi bila aku bukak pintu bilik Ad, tengok dia ada..so ajak la dia g bazar..niat nk la g bazar beli juadah berbuka..elok je sampai kat bazar yang jauhnya dengar rumah aku tu lebih kurang 100m-200m, hujan turun dengan lebat nya..maka, nasi lemak ayam berempah yang aku sempat beli pon dimasuki air hujan..jadi la resepi baru, NASI LEMAK AYAM BERHUJAN..hahahaha..makan aje la..sedap je aku rasa..



Time aku taip entry ni, aku baru je selesai kan assgnmt aku..nak hantar pagi nanti..sambil2 tu, aku duk makan Big Mac ni..kirim kat adrian, member umah aku ni..tadi dia g kuar.. dah rasa macam kat oversea la plak, dekat2 nak raya still xbalik2 kampung lagi, dahtu besahur makan BigMac palk tu..huhuhu..tapi BigMac ni adalah FREE..Ad blanja kan..dia kata xpayah bayar, kira hadiah besday..huhu..aku sangat2 la suka kalau gni,makan free..hehe

6 comments:

  1. woo...suke mkn free kee...hakhak!
    mne bley dpt slalu cmgitu..

    ReplyDelete
  2. lgpun...tgn yg membri lebih baik drpd tgn yg mnerima.....hahah saje nk highlight kt part tu...hehehe

    ReplyDelete
  3. bweheheheehe.
    terketar2 rasa gelisah
    kini pasrah!
    ngeeee~~~~~~

    ReplyDelete
  4. ni dengki aku dapat BigMac free la tu

    ReplyDelete
  5. kah kah kah kah kah kah!!!!!!!
    perasan ade org dengky ngn big mac dyO..

    ReplyDelete