Sunday, December 19, 2010

Penanggah code181210

hari ni aku sedikit penat..sbb dari pagi g join Catering..saje laa cari duit sikit..nak idup kat negeri org ni..Alhamdulillah..semua berjalan lancar..bangun pagi je terus g mandi..Thanks to my friend Cik Umi Kalsum sbb pagi2 dah tolong kejot kan..Kalalu aku tak pesan mintak dia tolong kejot, mau nye pkol 12 baru aku sedar..alarm aku ni kdng2 aje aku dengar dia memekik..so better mintak org tolong sama..hehe..

Uniform nya mcm biasa la..seluar gelap, Baju putih, berkasut..Hari ni aku tambah extra accessories skit..aku pakai cap pinjam..hehe..dah rasa cam budak sekolah nk g amik STPM..hehe sbb aku pakai baju sekolah,seluar hitam..

Pengantin mmg meriah la dia punya pakaian..makanan pulak fuuuuuuhhhh!!! Sentap jiwa aku seketika bila mana AYAM Golek tiba..mmg menyelerakan..dah confirm2 soruU aku utk sepanjang hari dah ditanggung..hehe..suke aku join Catering ni sbb makan sepanjang hari dah cnfirm FREE..dah tu siap dapat tapow/bungkus buat balik Pastu dapat UPAH pulak dah..hehe

Tadi lepas je settle semua..aku ngan member seperjuangan bernama BAJET pulang membawa kemenangan..hehehe..eh silap..pulang membawa Nasi kenduri dan lauk2 nya serta upah hehe..ape lagi..lagu tema keceriaan pun dialunkan sepanjang perjalanan pulang..(padahal nyanyi kat atas moto aje)..

Dah siap2 mandi, aku keluar kejap g Stesen Petronas sbb mak angkat aku mau jumpa..pastu singgah la aku kejap kat MESRA, Petronas punya kedai tu..n aku pon beli la hadiah utk diri aku sendiri..hehehehe..nak tahu ape aku beli?? haa..tgk kat bawah ni.. Hotwheels la hadiah aku..(walaupun beli sendiri..)

2 comments:

  1. same2..tolong kwn2 bgn subuh..huhuhuhu~ btw ahu..nice own prezen..2011???

    ReplyDelete
  2. no lah..ni 2010 aje..saje tadi Mama fathiah datang..ajak la jumpa kejap..so jumpa la kat Petronas kat Unisel tu kejap.. tu yg sempat g tgk hotwheels jap ni..hehe

    ReplyDelete