Tuesday, December 28, 2010

hari pertama

hari ini..28HB12, 2010..bermula la satu perjalanan dan suasana baru dalam diari hidup kau..(mcm diari ramadhan rafeq la plak). hehe..Sesudah sekian lama daku memutar2kan tgn memegang pen dan memerah otak menjawab soalan peperiksaan yg diajukan..setelah keringat dialirkan membuat kerja sekolah dan assignment..setelah fulus-fulus habis membuat bayaran di kedai photostat dan print..maka pada tarikh hari ini....

aku memasuki alam pekerjaan..aduh, bederau darah gue...yer la..budak baru blajar nak kerja..huhu..pape pon..jika ada pembca disana yg sudi sama2 doakan kejayaan aku..aku ucapkan byk2 terima kasih..Semoga ada kebaikan disebalik segala ketentuan ini..

ni la bilik opis saya..


ingat kan hari mula2 xde keje..tapi ..sangkaan ku meleset..hehe

6 comments:

  1. tahniah2..da jadi pekerja skrg.. smoge sgale usehe diberkati Allah..:)

    ReplyDelete
  2. thanks aisyah..saya juga harapkan begitu..hahaha
    giler skema..

    ReplyDelete
  3. slipo bwh meje cantek! disediekan jugek ke?
    haha! btw, again..congrats! tak sie2 blajo 5 taun.. ;)

    Ya Allah Ya tuhanku~ Berkatilah perjalanan sahabatku ini..permudahkan segala bgnya Ya Allah..

    Amin~

    ReplyDelete
  4. thanks umi..may Allah bless all of us..tunggu kamu plak start keje..huhu..

    ReplyDelete
  5. wah....baru masuk keja tp brg mcm dh lame keja je? hehe. gudluck kay! selamat menempuh dunia sbnr. :)

    ReplyDelete
  6. thanks hana..tapi ni pon dah rasa cam nk berenti dah ni..tough sgt position ni..

    ReplyDelete