Wednesday, December 22, 2010

Complete Set + Ais Krim Cokelat

hai semua..hari ni aku macam agak blur2 skit..maybe sbb aku tdo terlalu lama kot smalam..ntah kenapa la aku leh tdo lama start dari pkul 1pg sampai la pkul 3.30ptg..pastu sambung lagi..bila dah bgn, aku rasa bepusing kpala otak ni..dah tu xtau nk buat ape..nak makan, kat umah ni dah terasa mcm kat medan perang..makanan pon xde..hehe..yg ada cuma la instant IndoCafe..

Bila malam menjelma, boring duk umah mula mendampingi..nk keluar pon duit tak banyak..so xbest la nk merayau..Tp dah mmg tak tau nk buat ape, aku pon keluar la jugak..bukan g mana pon, g merayau kat Uptown Shah Alam aje..

Mcm biasa, byk2 kedai kt Uptown tu, aku singgah kat kedai Pakcik yg jual colletible items tu aje..hehe..cam biasa la, tgk2 kereta Hotwheels..kot2 ada yg baru sampai..mmg ada yg baru, cuma aku je takde duit yg cukup nk beli.tapi, bila terpandang dua buah kete Hotwheels kaler ijau ngan merah ni, terasa plak nk beli..

Hijau - HW Race World Earth - Scion XB
Merah - HW Race World Earth - Nerve Hammer


Lepas dah beli dua bijik kereta kenik ni, aku g beli ais-Krim singget yg kat sebelah pentas kat Uptown tu..saje nak makan eskrim plak rasanya..Aku beli, pastu g makan kat tepi jalan depan tmpt parking moto..sambil2 tgk orang lalu lalang..motor, kereta lalu..sampai la eskrim aku abis aku bedal..huhu..sedap rasanya..rasa cam cokelat (dah mmg aku beli eskrim cokelat) huhu..

Pulang la aku membawa kereta..(cam beli kereta betul je..padahal Hotwheels aje..hehe
Rupanya..dua kereta yg aku beli td tu adalah pelengkap kepada set Hotwheels Race World Earth edisi 2010..semuanya ada 4 buah..kaler Biru, Merah, Hijau n Putih..

Complete Set - Hotwheels Race World Earth


Hijau - HW Race World Earth - Scion XB
Merah - HW Race World Earth - Nerve Hammer
Biru - HW Race World Earth - Paradigm Shift
Putih - HW Race World Earth - Stockar

3 comments:

  1. belanje eskrem coklat 1 tong... :)

    ReplyDelete
  2. pehh..jeles complete set...
    kem salam pakcik! :)

    ReplyDelete
  3. hehe..nak eskrim satu tong?? aduhai..satu cup dah laa..tamak xbaik tau..haha

    umi: ok mi..nnt kalu g lagi aku gtau k

    ReplyDelete