Thursday, November 5, 2009

andai ku miliki semalam

Andai ku miliki semalam Dan bisa aku ubah menjadi esok Takkan ku ubah apa pun Kerna aku tahu engkau tetap indah Tanpa sempadan masa Aku bahagia seadanya Tangis ini tanda kasih ku Bukan mengeluh luka yang semalam Kerna engkau mengasihi ku...Tiada sendu lagi di dunia ku ini
Aku tak dapat bayangkan...Sengsara yang harus ku tanggung...Jika kau pilih perpisahan..Tanpa punca yang meyakinkan...Aku akan tersasar Mencari cintamu
Andai terhentinya masa, Dan gunung jatuh ke laut..Kau tetap ku cinta..Kasih sayang ku adalah kekuatan
Untuk menempuh segala...Dugaan yang tak terbayangkan...Oleh insan yang lemah..seperti kita Sekalipun Ku miliki esok Takkan ku menolak ketentuan

5 comments:

  1. tebako sofaaaa....
    ;)
    nice entry................;)

    ReplyDelete
  2. trima kasheh..tu kusi dari hell tuh..hahaha

    ReplyDelete
  3. hahahahaa...ye rr tuh ko belalang...

    ReplyDelete
  4. ada sape2 nk tempah lagi ke kusi ni??hehehe

    ReplyDelete
  5. nk 1 belalang..hahahaha...leh ke tempah?

    ReplyDelete