Monday, November 16, 2009

16/11/2009

kini dah selesai part 4..tinggal satu sem lagi belajar n satu sem praktikal..
ntah n praktikal kat mana pon xtau ni..cepat sungguh masa2 berlalu..byk yg dah aku lalui..
xkisah la secara berguna atau sia2..aku tetap lalui semua tu..masalah datang, konflik datang, penyelesaian pun dah datang..suka, duka n kebuntuan pun turut sama memeriahkan hari2 aku..
mungkin tanpa semua ni, idup aku sunyi layu, X bercorak..

Syukur alhamdulillah atas ape yg dah aku lalui..ada la yu kan baik buruk yg kita xtahu..
Pada rakan2 aku yg lain, yg berdepan dgn pelbagai kerenah n masalah..sabar aje la..
setiap ape berlaku, pasti ada sebabnya..InsyaALLAH, kalau bukan skarang kita sedar semua tu, akan tiba masanya nanti..dan semoga kita sempat sedari semua tu..

emm..xtau la ape aku merepek petang ni kan..aku dah start sunyi dah duk s.alam ari ni..start je 4.30 petang,16/11/2009..aku dah sunyi d sini..nok kelik klate la gni..hehehe
So, maybe, b4 balik nanti, aku nk siapkan cerita episod ke3 " berapa lama..?"..InsyaALLAH..
tunggu la yer citer tu kat blog lnk aku nanti..

wassalam...

No comments:

Post a Comment