Wednesday, November 11, 2009

bersyukur


hadiah dari MU


ape benar aku saje yg bersalah??atau mmg setiap kesalahan akn d letak kan pada aku segalanya..?mungkin kalau itu yang paling tepat, maka itu lah yg paling adil bagi aku kan??pernah aku kebosanan bertanya, ape salah aku sehinggakan tiada ruang maaf dapat diwujudkan..mungkin disebabkan aku yg tak faham menyebabkan aku tak perlu difahami..

betul tentang kata2 yg pernah aku baca..ALLAH s.w.t itu Maha Adil dan Maha Mengetahui.. Nescaya, apabila kita memohon sesuatu dari nya namun ALLAH mengurniakan sesuatu yg lain pada kita maka, itulah sebenarnya yang terbaik untuk kita..kalau kita mohon kan sesuatu namun ALLAH masih belum sampaikan dan kurniakan pada kita, maka percayalah..ALLAH sedang mengaturkan yang lebih baik untuk kita..

Susah betul nak jadi kan diri ni seorang yg sentiasa bersyukur..kadang2 kita bersyukur, tapi bila terlalu asyik, kita mula lupa semua tu..

2 comments: