Tuesday, November 10, 2009

HABIS DAH…!!!



Aku dah abes final bagi part4 ni..so far, semua paper OK..tapi bagi paper last yg Shipping tu agak menyusah kan idoOp aku gak la..Harap2nya, semua akan lepas..Skarang ni, tugas aku kat Shah Alam ni just nak mengacau dak2 Umah aku yang still ada paper lagi ni..duk kacau bajet, Ad,Akai n Fendi..huahuahua..sungguh seronok mengPSYCO kan diorang..

Kepada rakan2 lain yg still ada paper tu, korang jgn la duk main2, blajar la yerk..aku nak tengok movie byk2 kat laptop..nak g tgk Wayang..duit xde..huhu..al-maklumla..dah hujung2 sem ni..belanjawan tahun 2010 xdiEDIT lagi..hehehe

Sepada yg byk membantu aku sepanjang SEMESTER ini, aku ucapkan berbyak terima kasih pada korang..pada yang telah pergi, gud luck jugak pada kamu..pada Lecturer yg xsegan silu mengajar aku, byak2 terima kasih aku ucapkan n mintak diHalal kan segala ilmu yg dah diberikan…

3 comments:

  1. terime kaseh aje ke...lek lu..belanja2 makan dulu ke..haha..:p

    ReplyDelete
  2. ni siapa ni..kalu nk kena blanja, kena la oyak dulu nama demo..huhu..

    ReplyDelete
  3. nak berkenalan ke kalau tahu nama?

    ReplyDelete