Friday, October 30, 2009

first day final..ape jadi??


waduh..waduh..baru seettle satu paper final..transport economy..harap2 la lepas dengan jayanya.xnak ada sangkut2...semoga kami semua berjaya terutamanya kepada rakan2 dalam kelas BM216 4(A)...lepas abis paper tadi, aku xleh nak balik..ujan punyoO la lebat..kilat sabung menyabung..petir berdentam dentum..huahuahua..so..dari jam 5ptg, bertapa la aku ngan kacap kat area Fac n kat Lib sampai pkol 6 lebih..Elok aku duk main kat tangga, gedebakkkKKK!!!..nangka busuk sekali lagi jatuh d tangga..siot punya kasut..lagi sekali aku jatuh..abis sakit aku punya sixPad..(ntah betul ke tak aku eja ni..)hehehe..nasib baik la xramai sangat orang..buat malu ajoOO...



second punya kejadian..bila dah ujan tu slow2 aje mencurah ke bumi, aku n kacap bergegas la nak balik, kena plak ari ni Azman ( boypren si Fai) datang..dia nak belanja n ajak kitorang g Amin Thai..ape lagi makan free!!!aku minat betul benda2 free ni..huahuahua..tapi malang skit, helmet aku dah macam kolam ikan jadinya..hujan mencurah2 masuk dalam helmet aku..ape lagi, bergenang la air didalam helmet aku. dah boleh buat tempat bela ikan..elok baju aku xbasah, tapi kepala aku basah kuyup..huhu..tapi xpe la, dapat makan free..



Thanks kepada Azman kerana sudi membelanjakan kami semua..

8 comments:

  1. tu la pasal..dugaan...cooOObaan...huhu

    ReplyDelete
  2. alahaaaaaiiii...kesiyaeee sungguh mung ne..

    ReplyDelete
  3. xpo la..nok wat lagu manoooO..doh nasib

    ReplyDelete
  4. hihihihihihi...........................

    ReplyDelete
  5. suko la mugo xkeno ko demo..huhuhu

    ReplyDelete
  6. halamakk suda kecek klate dohh....hihi

    ReplyDelete
  7. ikut laa nok eek klate pon..mugo kito ore klate

    ReplyDelete