Wednesday, October 28, 2009

kini kau tiada

xsangka..hubungan yg selama ini aku sangka kan dapat kekal, akhirnya tiba ke penghujungnya..walaupun sudah 3tahun dia menemani ku..beraya bersama, tiap masa..lebih2 lagi bila aku nak kuar..dia mesti ikut..tak k ira la utk perjalanan jauh atau dekat..tapi kini aku sudah bersendirian..dia xlagi dapat menemani aku..dulu, walau aku berlari sekali pun, dia tetap bersama..pernah dia cuba tinggal kan aku, tapi berkat gam dua ringgit yg aku beli dari "KEDAI DUA RINGGIT" dia dapat terus digunakan...tapi, sampailah pada satu ketika, dimana sesuatu yg pernah terlintas dibenak fikiran ku akhirnya terjadi, dia pergi selamanya..tinggal kan aku..betul2 depan SACC MALL Shah Alam, hubungan kami terhenti, kini, dia sudah tiada lagi..oOOhh SELIPAR ku..ko akhirnya terputus jua setelah 3 tahun aku guna ko mengalas tapak kaki aku ni..hehehe..
.
.
.
kepada sesiapa yang terlibat dalam kes memutus kan selipar aku tu, sila hubungi aku segera selepas anda membaca entry ini..hehehe..nasib baik la yang putuskan selipar ni adalah someone yg lagi special dari selipar tu..
.
.
.
p/s: kini aku sudah ada selipar baru dah..org yang putuskan tu ganti..hehehe

15 comments:

  1. ha'aa nasib baik ade yg nk ganti

    ReplyDelete
  2. muahahahhahahaa....kesian btol la ko..sapela yg dok putuskan hubungan ko tu kn..tah2 ko la penyebab..hehehehehheehhee.........;)aku doakan semoge ko punye hubungan erat yg lebih lame dgn yg baru tu..:))))))))))))))

    ReplyDelete
  3. someone yg lagi special dari selipar tu..
    wahhhhhh.............

    ReplyDelete
  4. Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
    Berulang kali telah kau mungkiri
    Manis mulut berjanji terpedaya lagi
    Menanti biar terus didustai

    Kaulah bahagia (bagiku)
    Kaulah derita (bagimu)
    Esok lusamu
    Tak ku kenal lagi engkau siapa

    ReplyDelete
  5. who ever u'r i'm sory..i'm free

    ReplyDelete
  6. Maafmu tak bererti, kau mudah sesali
    Berulang kali telah kau mungkiri
    Manis mulut berjanji terpedaya lagi
    Menanti biar terus didustai

    Kaulah bahagia (bagiku)
    Kaulah derita (bagimu)
    Esok lusamu
    Tak ku kenal lagi engkau siapa

    (ni aku bagi balik kat org yg taip)trima kasih...

    ReplyDelete
  7. dushh2...aku mnyumbangkan lagu tu kt page ko ni la...ade melodi sikett

    ReplyDelete
  8. hahahahahhahaahahahhaahahahahahahhahahahahahahahahahahahhaa............

    ReplyDelete
  9. hahahaha...thanks la yoo..tapi bagi la nama penyumbang kan tu

    ReplyDelete
  10. wakakaaa siap buley nyanyi2 lg kt page ni.....

    ReplyDelete
  11. sapo ni..apo pasal xnak gtau nama??

    ReplyDelete