Tuesday, October 13, 2009

doraemon mana?

common, keep punching!!

entry ni nak menunjuk kan jiwa aku sedang berkecamuk..dah nak dekat final dah rupanya..trasa baru je start blajar,tetiba dah nak Final Exam..Doraemon mana??nak dia pusing kan masa atau bagi pape yg dapat bagi kepala otak aku ni mudah igt ape yg aku dah blajar..huhu..

nak final tapi asignment ngan test still ada lagi..ish..ish..ish..mau tunggang tebalik kepala aku gni..xsempat nak menjengah kedalam blog sendiri, apa lagi ke blog2 lain..InsyaAllah..lepas semua ni berakhir..aku post entry lagi...

4 comments:

  1. .good luck utk xm!
    .brp sem lagik ek? :)

    ReplyDelete
  2. thanks...ada 1sem blajar n 1 sem praktikal lagi..

    ReplyDelete
  3. berkecamuk ht..hatinya sendiry..persoalan nya kini smpi byla mampu..kau bertahan..:p

    ReplyDelete