Wednesday, August 5, 2009

malam bersama 3 mimpi


dalam aku berjalan mencari kamu..ada juga yang terpaksa aku lepas kan..ada juga yang aku tertinggal tanpa aku sedar..terkadang aku melontarkan pertanyaan pada sekujur tubuh kaku yang tak pernah tahu tentang jawapan yang patut diberikan..apa yang dikejar?


sudah 3malam berlarutan..mimpi yang xpernah aku undang datang bermain dimalam ku..aku tidur sungguh selesa. aku tidur beralaskan 'sliping beg' magic aku..tapi tidur ku tidak nyenyak..aku terasa kan macam aku xtidur pun..aku tersedar setiap ape yang berlaku disekeliling ku pada masa itu..aku menunggu subuh datang menjemput aku agar aku tidak terus memikirkan kekalutan kepala otak aku ni..biol dah aku ni kot..

betul kata sesetengah orang yang berkata, kalau yang xberkata tu memang xbunyi pape la kan..makin banyak benda yang kita tahu, makin banyak yang kita xtahu...aku nak sangat tahu tentang apa mimpi itu..aku tak nak jadi orang yang sia-sia..tapi kalau aku terus cuba fikir tentang itu, macam gilooO aku jadi nya..kalau ada sesuatu yang perlu aku tahu, datang kan lah jawapan itu..hadirkan lah berita itu..walau takut, aku tetap ingin tahu..

2 comments:

  1. mimpi apekah itu..bglah tu..mana tahu sy tahu.kalau sy tak tahu pun, sy buat-buat tahu..

    ...Malam,bagaikan tersimpan seribu rahsia...

    ReplyDelete
  2. hehehe..susah nk digambar kan kembali

    ReplyDelete