Sunday, August 9, 2009

LDK-MODUL-Group8-AC746

fasilitator yang cool..mengecoh kan keadaan n cool...
si acap tengah gelak ketawa.. (sebahagian group aku)

present lagi..g kelas present..g modul pun sama kena present(ni rambut rockers huahuahua)


hari ini aku ada modul..madul utk part4..semua ok je, yang xok cuma kena bangun awal..sbb modul start jam8..tapi semua budak2 umah aku jam8.30 baru nk bangun..pagi time nak bangun punya laa seksa, aku gosok gg pun sambil besandar je kat kusi kat ruang tamu..hahaha..sambil pejam mata..kadang2 telelap..huhu..

masuk je dalm modul, aku grup8..dah terasa cam nak main2 la keje aku..ada gak yang aku memang dah kenal n terlalu ramai yang aku memang xpenah kenal..cam biasa, dari sekolah rendah lagi, bila ada LDK je, benda pertama ialah ice breaking..xde ke cara lain, rock breaking ke, stone breaking ke, door breaking ke...asyik2 ice jugak yg nak d breaking kan..bagitau nama, nama panggilan, nick name, kos ape pastu status.. nak je aku citer semua pasal hobi, cita2, motto idup, matlamat, makanan kegemaran, minuman kegemaran, warna kegemaran semua2 lah..bagi cair terus ice tadi..huahuahuahua..

dalam LDK aku grup ngan member lama, budak GTE aku dulu, acap namanya atau "janggut" panggilan nya, dia cool..suka buat gila gak..bagi havoc skit..huahua..dah tu satu team gak ngan sorang dak pompuan rockers (anak sedara ELLA ratu rock), dengan sorang minah yang gelak kuat gila(tunang orang) sorang dak pompuan pendiam(muka cam rozita che wan),sorang dak lelaki yg dapat jd pemikir yang bagus(salimi nama nya) n ada la lagi yang duk belah2 dinding sana tu aku tak ingat nama2 diorang(sory la yer, manusia cepat lupa) ..total nya jadi la 9 orang grup aku..

Fasilitator pun cool, kecoh gak cam kitorang..cantik jugak..huahuahua..nama aku tak ingat..maaf skali lagi..sb byk lagi benda aku nak kena ingat..pape hal pun, semua nya best..tadi ada 6aktiviti n aktiviti last skali nama nya "latihan lembut lidah"..kitorang kena hafal perkataan ni..kalau tak silap aku laa...melly beli ikan keli berkati-kati...saya benci tengok siti dengan jali hari-hari..hari-hari makan megi, roti dan ceri..huahuahuahua..ape ke ayat ni pon aku tak tau..maybe mentera kot..jampi serapah zaman parameswara dulu.. (MODUL akan bersambung lagi)

No comments:

Post a Comment