Saturday, August 8, 2009

cuma xnk rasa kehilangan


datang lagi si sunyi ni..belum sempat abis aku fikir, kau datang lagi ganggu aku..kalau la kau ada super power..aku nk fire sunyi ni..bagi ilang terus..memang banyak benda hepy yang datang..cuma xlama, nanti akan ada sunyi kacau..hehehehe..mmg aku bukan secara zahir nya seorang yang xpandai menghargai masa bersama ni..aku tau xramai yang akan tahan dengan perangai ni..kalau yang tahan, ianya xlama...(hal ni xde salah sape2 yer..dan, aku pun xsalah kan sape2) cuma arap, aku akan dapat terus didatangi hepy tu..walaupun xlama..


pada sape2 yang penah berurusan dengan aku, kalau ada terkurang, terlebih..tapi aku rasa, byk sangat yang kurang je, hehehe...aku minta maaf n terima kasih sangat sebab bertahan n sabar dengan perangai aku ni..terus la nasihat kan aku, cuba sedar kan pape hal yang aku terleka..pada mana2 yang dah mula give up, xtahan..aku tak paksa utk terus melayan kerenah aku..cuma aku dapat kata, jutaan terima kasih sbb pernah bertahan kenali aku..


maaf la..sebab mungkin sekarang aku cuma terasa sunyi..

4 comments:

  1. ape ko mencaruttt ni ahu??? klu bosan, tepon nombo hot hot hotline aku...

    ReplyDelete
  2. huhu..yer syu..kang aku tipon number hot hot hotline ko tu yer..

    ReplyDelete
  3. kenangan tula buat ko engat akn dye..sgmt x jaOh..;)

    ReplyDelete