Wednesday, March 7, 2012

sekilas kisah..

byk aku terima berita/cerita kadar gembira..si dia selamat melahirkan baby..and after dia..sy dapat tahu yg dia yg lain plak bakal bertunang..wahhh...wonderfull world..semoga segala yg terbaik untuk kalian..tapi saat sesetengah rakan menyambut kegembiraan..ada juga sahabat yg menyahut kedukaan..hubungan cinta terhenti di pertengahan..amat memerit kan..memilukan, menyedih kan..smua ni sekadar kata2..yg mampu di kata, dilafaz, dikarang..tapi hati yang merasa..hanya DIA yg tahu..sabar ye teman..semoga ada yg tersirat kebaikan utk mu..Jgn serik bercinta..jgn salah kn sesiapa..anggap ia sekadar satu dari cabang hidup mu..utk kecapi kemanisan hidup dalam diiringi percintaan yg utuh..pastinya kau akan merasa kn juga kedukaan luka cinta tu..

pastinya ALLAH s.w.t sedang mengaturkan yg terbaik buat diri mu..walau aku tak merasa kan nya sekarang..tapi aku penah rasa semua tu satu ketika dulu..so harap ko sabar ye..aku tahu ko mampu harungi nya..kita dh kenal lama..dan ramai dh kawan2 kita yg terpaksa alami saat mcm ni..dan kini saat kau tiba..don't worry ye..nnt akan ada penggantinya...

Kerja..fuuuUUhHH..selepas seminggu lebih bercuti..aku g keje ngn muka sunburn sbb Family day pnya pasal..haha..btw happy..sbb dapat main air..then bersama rakan sekerja..sahabat terdekat..cuma ada masa yg agak sukar kena tempuhi..when problem comes, hyperactive mode perlu di-activate kan..hehehehe..xmau demam dah..penat nk kena amik darah... =(

tahniah teman, sabar lah kawan, syukuri sahabat, pastinya kedukaan mengajar kita menghargai kebahagiaan...

No comments:

Post a Comment