Tuesday, March 13, 2012

biar ku sentuh cinta mu


biar ku sentuh cinta mu

sayang..
walau belum aku tahu siapa diri mu..
izin kan aku merasai kasih mu..
izin kan aku menjadi teman mu..
izinkan aku menjaga diri mu..

sayang..
walau belum pernah kita ketemu..
akan aku usahakan mencari diri mu..
akan aku bongkar rahsia jodoh kita..
akan aku lampirkan segala kemusykilan..

sayang..
walau bukan aku yang terbaik..
benarkan aku syahid bersama cinta mu..
benarkan aku perit kerana kasih mu..
benarkan aku bernafas seiring diri mu..


sayang..
aku tahu..banyak kekurangan diri ku ini..sedikit kelebihan kurniaan Illahi..
dan aku damba kan diri mu melengkapkan kekurangan ini..
mengharapkan diri mu mengurus kan kelebihan yang ada..
mengharap kan dirimu seikhlas hati membenarkan aku menyentuh cinta mu..
mengawal dan bersama harian ku..supaya sama2 merasai kenikmatan ini..
sama2 membina jambatan ke taman di-sana..

jika satu hari nanti diri mu,aku temui..
aku harapkan diri mu lah pelengkap nafas ku sampai akhir nanti..


No comments:

Post a Comment