Thursday, November 3, 2011

arggghhh..!! panas woOO

emang dasar..emang dasar

bilik aku skarang mmg sgt berlainan dari sebelum2 ni..sbb dah ada katil..tp masalahnyaaaa,
skarang ni dah masuk 3minggu aku tdoO tanpa kipas..panas tu satu hal..tp aku leh la tahan lagi...yg buat aku bengang..adalah sang nyamuk yg sama2 nk tmpang duduk dlm bilik aku ni haaa..kalau nk tdo ok la..aku consider..ni duk kacau aku tdOO..kejap2 duk lalu tepi telinga aku..pastu giget aku...aku tnggu masa je nyamuk ni..nnt aku mkn ko baru kau tau erti penyesalan (petikan dialog KL Ganster) hehehe...

Ni aku perkenalkan si Mistral...dia ni sebuah kipas yg dah xmau pusing..kasi aku gerammm...!!!
aku tak sangka ko Mistral..sanggup ko biarkan aku berpanas...

dan tak payah la ko nak Posing..kononnya comel la...nnt satu hari akan ku tempatkan ko disuatu tmpat khas..baru ko tau..hehe..pape pon..aku ucapkan berbyk2 terima kasih sbb slama aku kat sni..dah byk ko berkhidmat utk aku...
so sempena pemergian ko ni Mistral (nama kipas) aku tabal kan ko sbg Kapten Bersara..hehehe
aduhaiii..duit lagi...sape2 ada kipas mau dermakan pd aku...boleh la berbuat demikian dgn menghulurkan bantuan anda kepada saya..sgt2 dialukan...hehe

1 comment:

  1. phew...mmg sakit gak xde kipas. panas takpe tp klo nyamuk mmg boleh buat tensi. sbr naaa...p la cri kipas 2nd hand. murah sket. :)

    ReplyDelete