Sunday, August 28, 2011

aku minta maaf...

waktu ni..aku mula merasakan betapa sayu nya rasa yg timbul dalam lubuk hati aku..bukan sebab kecik hati kat korang semua..bukan sebab aku ada marah kat sape2 atau aku kena marah..atau bukan pun sebab aku tgh menonton cerita hindustan "tum sey piar karteho"..hehe..tapi..sbb pada tahun ni..dan pada 1 Syawal 1432 ini..aku akan menyambut Hari Raya Aidilfiri bersama2 dengan diri aku, jasad aku dan roh aku..tanpa ditemani oleh mak, abah serta keluarga...

aduhhhh..!! sayu beb kena beraya sorang2 camni..mesti korang akan tertanya2..'ehh..!! nape tak balik raya je, tiket takde ke?'..dan aku bg jawapan terus la..jawapannya..aku kena BEKERJA pd hari raya..waaaaa..!! sedih woO..aku xtau dah ni nk fikir ape..ape yg telintas kat pale otak aku time ni cuma berenti keje & balik kampung..hahaha..tp kalau aku buat keputusan bangang ni..nescaya aku akan pecah kan rekod aku sendiri..berhenti kerja tanpa paksaan..hahaha...

so korang2 mna2 yg ada di sekitar Shah Alam atau berdekatan..yg mna mmg rumah korang kat area2 sni atau korang senasib dgn aku..anggap la aku seperti keluarga korang utk hari raya ni yee..hahaha..



pada semua insan yg aku kenali..terutamanya kepada mak & abah aku yg aku sayangi..anak mu ini mohon ampun maaf atas segala kesalahan yg telah aku laku kan secara sedar atau sebaliknya..dan pada insan2 lain yg aku kenali dan korang kenal aku, aku mohon ampun maaf jugak..dan aku ucapkan semoga korang semua bergembira dan bersyukur dalam menyambut Hari Raya Aidilfitri 1432(H) ini..

SELAMAT HARI RAYA
MAAF ZAHIR & BATIN

No comments:

Post a Comment