Tuesday, May 31, 2011

sebab panas

kesian si kecik tu..tetiba disaat ramai yg nyenyak tdoO..hidung nya bedarah..pastinya bukan sedikit darah yg mengalir keluar tu..mungkin sebab cuaca yg panas..walaupun pada mlm hari..walaupun pada hening pagi..tp cuaca mmg panas..aku sndiri pon terasa bahang kepanasan cuaca skarang ni..

kalau la aku ada duit yg tak kan habis diguna..aku confirm letak aircond dalam setiap penjuru rumah ni..hahaha..biar kan rumah ni sejuk cam duk kat negara ada salji..hahaha..giler ke ape ni berangan pepagi gni kan..

ishh..bila ni nk ada duit banyak2 ni..nk buat rumah 4 musim ..hahahaha...xpayah aku nk g luar negara..duduk je dalam umah leh main salji..leh merasai susana musim luruh..perghh..best nyee...nnt sape2 nk datang tdo kt umah aku dtg le..kang aku buat bilik byk2..so korang leh dtg lepak..tak pon bawak khemah ramai2 tau...

gud nite salji...

3 comments:

  1. haaaaa tahuuu...post yg di tepi tu utk mention yang awak mahu memiliki rumah 4 musim...tetapi sukar untuk dimiliki..:) berusahalah..

    ReplyDelete
  2. weh..post kat tepi pon baca yer? haha..thnks sbb baca..tp that is something more than just a words.. =(

    ReplyDelete
  3. selagi boleh membaca mestilah dibaca kan..
    kenape? kenape? ce citerr la. :)

    ReplyDelete