Saturday, May 21, 2011

decision = keputusan



(click on picture to read)

5 comments:

  1. betul..bukan semua yang kita inginkan kita akan dapat..Allah je yang tahu..

    Tetapi kene selalu ingat bahawa keputusan bukanlah di tangan Tuhan..Dia beri jalan..mana satu jalan yg nak di ambil..perlu di nilai dari setiap sudut..positf dan negative..

    Keputusan di tangan manusia.

    ReplyDelete
  2. anonymous : kenape baik lah? anda sedang membuat keputusan ke?

    HayatRaihan : betul tu..kalau pun ada dugaan dan cabaran..itu semua part of our life..

    ReplyDelete
  3. btol, saya sedang membuat keputusan. dan keputusan itu telah pun saya buat. kadang2 saya rasa menyesal dengan keputusan yang saya ambil tu tapi kadang2 saya rasa sebaliknya. saya da nilai positive n negative side. tapi saya pun xtaw nape saya still rasa mcmni.

    ReplyDelete
  4. xsalah awk fikir kn keputusan yg dibuat..cuma jgn jadikan ia sbg satu keraguan yg berpanjangan..Slalu berdoa supaya rasa ragu2 tu hilang..byk kn la g dengar Kuliah kalau ada kesempatan..supaya ada pengubat utk hati dan akal kita..

    ReplyDelete