Friday, January 1, 2010

morning nya pagi ini

entry ni, xde kena mengena dengan tajuk pun..cuma bila aku bgn semayang subuh pagi tadi,tetiba je terkeluar ayat tu..semalam new year kira OK la.xpayah susah2 kena g jalan jauh2 nk tgk bunga api, elok je kat area depan2 umah sewa aku ni diorang buat sambutan..jalan punya la jammed..cam hareem...hahaha..carutan pertama aku di tahun baru..hari jumaat pulak tu..ape nak jadi ni...kah kah kah..


Tapi thanks kepada member2 yg besama menyambut anugerah tahun baru 2010 semalam..bila aku nengok bunga api smalam, waduh2...terasa seronok pulak..bila dia letoOp pastu memeriahkan langit gelap dengan cahaya2 yg menarik..ibaratkan sudah gelap lagi bersuluh..haha..baru nampak..cam terasa aku masih kecik2 agy bila perasaan gembira tengok bunga api..tapi memandang kan aku xberapa nk kecik, so muka aku control aje la..buat2 macam xde pape berlaku..tapi kat dalam hati terasa cam nak jerit2 je..sbb hepy...


So, welcome 2010..semoga tahun ni mendatangkan manfaat pada kita semua..

Thanks juga kepada kamu yg selalu bersama ku...

6 comments:

  1. terime kaseh kepade kwn anda yg comel tp buat perangai...hahahhahaha.....:p

    ReplyDelete
  2. ntah laa.masuk tahun baru je buat perangai..haha

    ReplyDelete
  3. hahahhaha..skaly skale...bukan slalu...huwa3...:p jange marah...

    ReplyDelete
  4. aduh... nolstalgia nan syahdu...
    simpan episod itu dalam kenangan jiwa

    ReplyDelete
  5. salam..
    happy new year Ahu!
    skunk wtpe?
    still stdy lagi ke?

    ReplyDelete