Saturday, July 11, 2009

senaman jam 6.15 pagi


woooooooOOOOOOoWWWWWW..!!!!!!
arini 11jun..pagi2 lagi aku dah buat senaman..pukol 6.15pagi dah jadi satu kejadian yang best..xpasal2 dapat blasah orang..tu la pasal..yg budak tu bengom nak POW moto aku sape suruh, kan dah sarapan ngan besi dia pagi ni..nasib baik la xbersepah gigi...bangang punya budak..!!ish geram sungguh aku..dah la aku tengah2 xde duit ni...dia boleh pulak d pagi2 hari yg indah tatkala embun subuh membasahi bumi, dia g POW moto aku...nasib aku ni xtido lagi..mmg sedap la aku punya senaman pagi ni..Yg buat jadi best..member2 serumah pun kena buat senaman .nasib baik la budak tu masih benyawa..kalau buat nya ShutDown time tu..mampos kitorang pulak...!!


So, nak tak nak..pagi ni jadi la satu cerita baru, nk kena g balai Polis la pulak buat report..yang xSyok nya, moto aku lak kena tahan jadi bahan bukti..dah tu aku ni camana?waduh2!! bingung seh gue punya kepala....Sial la punya budak...moto aku jugak ko sental...

No comments:

Post a Comment