Saturday, July 11, 2009

minggu masalah !


ramai sungguh teman2 yg dapat masalah minggu ni..ada yg jiwa kacau sebab awek g blajar oversea..ada yg besedih tertengok HP pakwe...ada yg menyerabutKan kepala duk fikir hati org lain..ada jugak yg besedih sbb org lain...yg hepy pun ada jugak..ada yg sedang mengatur strategy camana nak buat sebaba ada awek dua orang...hahaha..ada jugak member aku yang kehilangan ayah tercinta pada minggu ni..Innalillah hiwainnalillah hi rojiun...(sedekah kan la Al-Fatihah kepada roh bapa nya)semoga dicucuri rahmat...amin...ada yg baru putus cinta la..ada jugak tengah bengang sbb duit PT xmasuk2 lagi..hehehe..masalah ni aku pun sedang hadapi..


so untuk ini boleh la aku katakan yg minggu ni adalah minggu masalah...aku sendiri?ntah la...masalah pada manusia macam nafas yang keluar masuk...setiap masalah yg dah selesai..pasti ada yang datang mengganti..selagi nyawa dibadan ni ada..selagi itu la masalah pada manusia ni xkan abes...


kepada rakan2 yang dilanda masalah..jgn la bersedih terlalu lama..jgn la biar kan masalah itu mengawal korang semua...semoga ada jalan penyelesaian yang terbaik utk korang...kalau ada pape nk kongsi dengan aku..gtau je..

No comments:

Post a Comment