Friday, June 22, 2012

checkList...korang ada??

korang ada benda best2 ke nk dikongsi? xkisah la tentang harta benda ke, life korang ke, aktiviti korang ke atau apa2 je..macam aku, bila aku fikir2 balik aku ni xde benda best pon..dan sebab tu la kot susah nk dapat kan seseorang..hehe..

korang kaum perempuan kt luar2 sana, mesti la nk cari lelaki yg stylo..pandai berfesyen..fotogenik laa..pandai menari, pandai shuffle..hahaha..kan??? and the most important..korang confirm² nk yg berduit kan..alaa..tak salah memilih cma, jgn la sbb nak cari yg sama, sebijik ngan korang pnya checklist, korang susahkan perkara senang..hidup sekali je..try and error la kan..hehe..

bila aku renung² balik..aku mmg xde bnda best yg boleh dikongsi. ni je aku ada
- motor yg tayar depan belakang dah botak * lampu signal dah tak menyala
- kereta yg bateri dah 'kong' dan tak start hampir sebulan
- rumah sewa yg berkongsi 7 orang
- baju kemeja yg sama dan kdng2 guna je 2-3 kali tnpa basuh (malas)
- xde minyak rambut..
- minyak wangi rm10 - rm30
- kasut hitam yg dah pakai dari zaman form6
- stokin pakai buang, sbb beli yg 4 pasang rm5-rm10 (hahaha..) 
- HP nokia yg dh diguna selama hampir 6 tahun..(pakai pred=paid plak tu)
- xFoto genik langsung...xpandai bergaya, fesyen hancus (pakai baju kaler sama je)

aduhai best nye checklist 'harta' (kononnya) yg aku ada ni..
patut laa xde sape nak kan aku..perghhhh..sayu sungguh..haha

4 comments:

  1. tapi ade banyak kereta kecik2..
    kalau jual boleh beli banglo kot~ haha

    ReplyDelete
  2. xpe bro. gua pon same macam lu, hampeh dari dulu. namun, kite sekadar perlu berpegang yang kita ni kentut sama busuk dengan mereka yang kaya. hekhek *xmemasal*

    ReplyDelete
  3. to Badek:
    hahaha..betol tu badek..aku sokong statement lu..haha

    to miss MyLife:
    kete kecik2 pompuan zaman sekarang mna nk layan beb..diorng pndang Brabus, BMW, Merc..hhahahaha

    ReplyDelete