Tuesday, December 20, 2011

sang mata degil

mata nih xmo tdoO plak..time ni aku berharap sgt aku tdoO dan bermimpi yg indah2..tapi apa kan daya..sang mata ni..dia buat perangai..xmo tdoO lg..ntah knapa dari kol 9 mlm td lg aku berharap aku tdoO..tp sampai saat ini..aku masih lagi belom tdo..hahaha

so aku meluah kan rasa geram kat mata yg degil xmo tdo ni kt entry ni..so entry ni ditujukan khas kepada my lovely eyes..walaupun ko dh rabun..but i still love u sooOO much..u make my life colorfull...hehehe..tapi please laa..ngantuk la cepat2..nk tdOO =(

so long and good night....

0345am

2 comments:

  1. petua untuk si mata azami yg degil:

    1. Selawat
    2. Surah 3 Qul
    3. Zikir

    Sebutalah sebanyak yg boleh, sehingga tetidur sendiri.. Amalkan..

    ReplyDelete
  2. terima kasih.. =)
    sesungguhnya fitrah manusia, kembali kepada pencipta..

    ReplyDelete