Thursday, June 9, 2011

rezeki di pagi hari

mmg time2 pg gni kelaparan aku memuncak..so nk tak nak aku kena la g selongkar dapur yg sememangnya aku tahu xde pape makanan menarik utk d makan..haha..semenjak kat area opis aku tu ada buat jualan murah produk2 coklat n spesis koko crunch..tu aje la mkanan yg ada kt umah ni..So ape lagi..juadah aku pd pg ini adalah berupa semangkok CornFlake + air susu kotak + (ape nama si koko tu aku xtau).. n jadi lah dia satu hidangan yg Ok laa..haha...



tp yg xbest nye nk kena beli air susu le nk buat makan ngan benda ni..emm..pape pon ini la dinamakan rezeki...

5 comments:

  1. bro biskut : ermm.. nampk sedapp..
    sudu pon nak shantik n kanak2 kan..hihihi

    ReplyDelete
  2. hahaha..sudu kengkawan g beli kat ikea..tu yg meriah ckit tu..hehe

    ReplyDelete
  3. amboiii menyelerakan lahh..kalau tambah strawbery tuu lg mengiurkan.. hehehe

    ReplyDelete
  4. hik hik hik..a'aah la cik anonumous...pasti best kan...tp strawbery xde..

    ReplyDelete
  5. pegi la giant yang berhampiran untok mndpatkn strawbery.. lpstu awk tambah grape cket kn.. pasti lg best dn sedap.. :)

    ReplyDelete