Tuesday, March 15, 2011

dan aku lepaskan segalanya

maka aku lepas kan segalanya tanpa ada sedikitpun yg berkaitan..
Dalam meniti sisa2 hari ini..aku lepaskan segalanya yg dulunya aku idamkan..terlalu idamkan..kini setiap helaan nafas bukan lagi untuk kisah2 lama..setiap degupan nadi2 ku bukan lagi berkisah kan pada waktu lalu..dan tak mungkin akan berulang setiap yg satu..

lega..fuuuhhhh..!! aku doakan setiap masa lalu menjadi satu pengalaman yg indah..setiap watak nya bahagia mencapai apa yg di impikan..setiap langkah aku saat ini dan kedepan akan aku susun tanpa masa lalu..tidak akan lagi berkaitan dengan skrip2 lama..pernah aku baca, faham..mendalami watak itu..tapi kini aku lupa segalanya..

3 comments:

  1. Dan jika sebuah niat itu beserta kata2 yg pasti..pastikan dirimu kehadapan beserta semangat yg baru..hope~ awk berkehidupan lebih baik..kerja yg baik, income yg baik, diri yg baik dan insyaAllah jodoh yg baik..okayh! gudluck 44 ur future ~

    -Always be there-

    ReplyDelete
  2. sy jgk doakan yg terbaek utk awk..xperlu utk awk mningati kisah2 lama..awk truskan life awk.. smoga awk mndpt jodoh yg baek & sayangkan dye sepenuh hati awk..

    lots of love~~

    ReplyDelete
  3. walau sape pon kamu..sy ucapkan trima kasih.. =)

    ReplyDelete