Sunday, June 13, 2010

jika esok sudah tiada


kalau esok ditetapkan sudah tiada lagi hari bagi aku...aku yakin jalan yang bakal aku lalui seterusnya adalah sangat sukar...kalau esok sudah ditentukan bahawa aku tidak lagi menghirup udara bumi ini, aku takut suasana untuk aku nanti...yakin aku penentuan tetap ada bagi setiap yang bernyawa...hari ni aku tau, mungkin aku sedar, esok lusa..kemungkinan aku kembali lupa...takut aku kembali lupa...aku sebenarnya takut...aku tahu aku takut..aku tahu aku tak mampu menanggung segala nya nanti...bimbing la aku Ya-ALLAH... Jika aku disedarkan sebelum aku dipanggil mengadap MU..aku bersyukur Ya-ALLAH...walaupun tak mampu bagi ku menebus segalanya...jangan lah ENGKAU mematikan aku dalam keadaan penuh lalai Ya-ALLAH...


09.16-13/6/10

No comments:

Post a Comment