Tuesday, December 29, 2009




halLOo..

entry kali ni bosan tahap gaban..sbb ape, aku pun xtau..

aku kebuntuan..dalam mencari ape kemahuan diri aku sendiri..aku xtahu mana baik dan buruk pilihan yg bakal aku buat..mungkin akan ada pembaca yg akan tanya aku nanti..tapi aku nyatakan kat sini, aku xde pape jawapan untuk soalan korang..

Bila datang masanya, aku tersentak, aku tetiba jadi blur giloO, xtau nak buat ape, xtau nak pikir kan ape..maaf kalau ada yg diluar sana terasa..dalam sibuk aku nk berseronok, aku dah lupakan sesuatu yg sepatutnya aku xboleh lupakan..dan kini, bila mulai sedar, rupa2nya aku dah pun hilangkan semua tu..

entry ni bukan baru ditulis, tapi baru di post kan..semua ni dah lama aku taip, cuma aku save kan aje..makin hari, aku terasa makin jauh, makin jauh, makin jauh...sebenarnya, bukan itu yg aku rasa, tapi itu yang aku dapat, dari apa aku buat..Manusia mmg mudah sgt lalai..kalau korang xpercaya xpe, aku percaya..haha..pada org yg aku sayang..aku minta maaf sbb aku mungkin xkan mampu jadi seperti mana yang kamu harap kan..bila aku tersedar aku terlalu byk kekurangan..mungkin aku sudah terlalu jauh utk kamu..

aaaaaaaaarrrrrrrgggggggggghhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
BoooOSANNNNNNN!!!

sekian..
with lot of liying

4 comments:

  1. orang yg syg kite patut terima kita seadanya!
    =)

    ReplyDelete
  2. sianny..
    awk bosan ye?
    hani lagi la..
    bribu kali bosan dr awk..
    huhuh

    ReplyDelete
  3. thanks sbb bagi respon terhadap kebosanan saya ni..

    ReplyDelete
  4. kesian ahu bOsan.......

    ReplyDelete