Monday, June 8, 2009

kerana RM40


hujung minggu..aku dikejutkan dengan panggilan telifon dari rakan ku..nama dia siti..hahaha..cite jer gempak..padahal dia ajk aku g keje catering kat seksyen18..ada kenduri kawin..so aku yang tengah xde duit ni pun setuju dengan setuju tuju nya nak g keje..best la jugak keje kat majlis orang kawin ni..dah la makan pun lepas..kinum xpayah nak kata la..air sirap satu tong drum tu kitorang buat..last2 mandi pun bleh dgn sirap tu..owner catering tu di panggil PAKLI..dia bagus..tapi kadang2 merepek je keje nya..saving gak..hahaha..time keje xde, kitorang cari keje dengan merenung je tetamu2 yang datang..terutamanya anak perempuan tetamu..hahaha..dah setle semua keje..sampai part basuh barang2..part ni best..tapi penat..so utk hari tu..aku dapat la RM40.00kenduri kawin yang tiada kena mengena dgn aku dah memberi an aku rezeki..yahooOO!!!!

No comments:

Post a Comment